
Anunțul a fost făcut de către secretarul de stat Lucian Ioan Rus în cadrul unei conferințe de presă. Potrivit acestuia,destinația turistică România va fi promovată, timp de o lună, pe postul de televiziune BBC, iar campania, demarată de #MEAT, este realizată în colaborare cu producătorul și realizatorul Charlie Ottley, prezent și el la eveniment.
Mai exact, #MEAT și-a unit forțele cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania”, pentru a crea o serie de videoclipuri care să prezinte frumusețea și diversitatea țării noastre.
Pentru concretizarea acestui proiect au fost realizate 8 clipuri de prezentare:
– 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele înghețate ale iernii la culorile vii ale primăverii;
– 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidențiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break și natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a țării noastre.
Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând cu data de 15 octombrie. #MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut și 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde.
Fii primul care comentează