Cea mai mare parte a atacului desfășurat de Elena Udrea a fost îndreptată spre grupul de la Cluj și spre George Soros și mafia de la Bruxelles. Greu de înțeles dacă este vorba despre o detectare a noului curent din mass-media sau ea deține informații despre jocurile mari din politica europeană.
Noua campanie de imagine a Coanei Joițica pare a avea legături și cu marele său proiect imobiliar (pe care a încercat să-l atribuie partenerului ei Adrian Alexandrov, ea fiind, vezi, Doamne!, doar o prezență de ruj și breton, ancoră pentru vânzări, nu omul cu banii greu de justificat). Nu rezistă!
Elena Udrea și Adrian Alexandrov au pus la cale un proiect imobiliar cu Ștefan Berciu, cel mai mare dezvoltator din Cluj. La acesta s-a mai adăugat Neluțu Varga (CFR Cuj 1907). Tandemul Udrea-Alexandrov s-a angajat să aducă un sac de bani pentru dezvoltarea complexului dar n-a făcut-o. Fie n-a putut scoate banii de unde erau ascunși, fie s-a răzgândit. Poate nici nu-i avea. Oricum, din cauza nerespectării angajamentului au fost scoși din proiect. Elena Udrea a început să strige hoții și, în mare grabă, i-a luat de partea sa pe strigacii Maricel Păcuraru, Cozmin Gușă și Bobby Păunescu, cu gândul că împreună fac două televiziuni la susținere. N-a ținut nici șmecheria cu americanul Zuckerman, fost ambasador al SUA la București. Așa se și explică alianța familiilor Păcuraru și Păunescu pentru dezvoltări imobiliare. Și tot în acest context ar putea fi privit și interviul cu Elena Udrea de la Realitatea Plus. O mână de ajutor care nu folosește la nimic, într-o afacere pe cale să eșueze.
Mi-e greu să despart aventura teologico-imobiliară a Elenei Udrea de grupul de la Cluj, prezentat ca adversar principal al Coanei Joițica. Ea spune că Grupul de la Cluj este condus de Florian Coldea, de Ioan Rus și Vasile Dîncu, de Eduard Hellvig și Neluțu Varga, de Vasile Blaga, la care se adaugă George Maior și unul pe post de pușculiță și celălalt amplificator de zgomot, adică vagonarul Călin Mitică și trompetul Rareș Bogdan. Pe ultimul, Coana Joițica nu l-a inclus în pomelnic. Are ea motivele ei. Și care toți un loc sunt prelungirea rețelei George Soros în România.
Clujul rămâne oricum un centru de putere greu de descifrat și pentru Elena Udrea, în ciuda faptului că s-a sprijinit și cu Ion Țiriac și cu oameni din fosta securitate și cu personaje de sorginte kazară, cu nume de împrumut și cu legături peste Ocean. Interesant este că Elena Udrea l-a plasat pe Emil Boc numai în poziția de biet instrument al grupului de la Cluj, nu într-o piesă importantă în luarea deciziilor. El este doar parte din spectacol. La el se semnează doar autorizațiile de construcție dirijate de o mafie. Și atât!
Mare tapaj în promovarea emisiunii s-a făcut pe seama celebrului semn făcut cu degetul la nas. Vai, ce semnificație, ce mare mister descifrat! Ce dezamăgire!
La început, Elena Udrea a spus că semnul vine dela Celine Dion care îi transmitea soțului ei un mesaj de încredere. Ce să spun! Și, pe urmă, tot ea, că semnul voia să spună că această Jeanne d’Arc de Pleșcoi luptă și își amenință dușmanii. A vrut să le transmită „Vă știu pe toți!“. Doar că n-a adăugat și un „Vă termin până la ultimul! Nenorociților!“.
Totul este o gulgută de roman polițist și amplificat de televiziunile hrănite cu telenovele. Ori avem de-a face cu transmiterea unui mesaj a la Celine Dion către Cocoș sau către Băsescu, ori s-a adresat unei grupări pe care, în fața camerei de luat vederi, n-a mai avut curajul să o înfrunte explicit.
Interviul Elenei Udrea a fost cam la fel cu cel în care l-a denunțat pe Florian Coldea că a primit 500.000 de euro de la Dorin Cocoș pentru a finanța o nouă televiziune. Parcă era vorba despre Realitatea lui Sebastian Ghiță!? De atunci, Elena Udrea n-a adăugat nimic important. Interviul Ancăi Alexandrescu a fost plin de multe acuze fără nume. Una s-a referit la plata unor ziariști. Despre sumele vărsate la ProTV pentru emisiunile de tămâiere a madamei n-a zis nici mîc. La insistențele Ancăi Alexandrescu n-a dat nume, dar a zis că a cumpărat niște documente de la un jurnalist. Și că de față erau câțiva martori când l-a plătit. Ce să spun!? Dar n-a spus ce documente, de ce le-a luat și ce a făcut cu ele? A șantajat, le-a predat Parchetului, le-a dus la SRI? Ce contează, important a fost ca vulpea regimului Băsescu să se umfle în pene ca mare jucătoare și nedreaptă victimă a sistemului devenit între timp mai ticălos decât dânsa.
Ieșirea televizată a Elenei Udrea în compania Ancăi Alexandrescu nu-i decât o prestație de imagine menită să atârne în disputa imobiliară de la Cluj.
Dacă aveam parte de un decont, de un bilanț, de o turnătorie completă am fi aflat detalii despre afacerea ALRO, cu introducerea rusului Vitali Machitski la Traian Băsescu, cu toată afacerea cu energie, cu înregistrările în care se auzea Dorin Cocoș, cu Elena Udrea deschizătoare de drum, cu sacoșa cu bani. Dosarul a fost făcut de doi procurori care au zburat, Angela Ciurea și Ciprian Nastasiu, dosar prelucrat și închis de Laura Kovesi cu ajutorul lui Florian Coldea. Dosarul a murit, înregistrările au dispărut, Udrea devenit mai bogată și mai puternică și Traian Băsescu s-a suit călare pe situație.
Și dacă Anca Alexandrescu o fi uitat de ALRO și de Vitali Machitski dus la Palatul Cotroceni, atunci ar fi trebuit să-i aducă aminte măcar de bunicuța de la Curcani, cea trântită pe jos de pedelistul Fane Fileață și de implicarea sa în afacerea cu terenurile de la Nana. Sau ar fi întrebat-o măcar de vendeta la adresa lui Gheorghe Deaconeasa, cel împins în detenție de sistem pentru că n-a fost de acord să dea o șpagă de 7 hectare din terenul său de la Voineasa.
Nevinovăția Elenei Udrea seamănă cu nevinovăția lui Al Capone!
Fii primul care comentează